Sjekk ut: Hvis du er daglig leder, salgssjef eller markedsansvarlig..
Hvordan generere leads til din bedrift? - et system som leverer resultater hver gang!
Vårt gjennomprøvde system for lead generering setter opp strategi og innhold for å tiltrekke nettopp den potensielle kunden som er på jakt etter ditt produkt eller din tjeneste! Vi bruker alle BEST Practices for å sørge for at du får de henvendelsene du trenger for å nå dine mål!
Og hvis vi ikke leverer resultater, ja da leverer vi hodet mitt på et fat! 😅📈
Datadrevet leadsgenerering for maksimal effekt
Det som ofte er vanskelig med markedsføringen er at det forventes ofte at du som kunde må gjøre mye selv. Ofte har du ikke tid til å gjennomføre det som bør gjøres for å få maksimalt ut av markedsføringen.
Det er null dypdykk i bedriften din, hvilke system har du? Hvordan fungerer de allerede? Hvordan ser annonseringen din ut? Og hva måles og hvordan er det satt opp måling?
Hva bør resultatene være basert på tidligere resultater og bransjestandarder?
Og hvordan påvirker det måten du anskaffer nye kunder på?
Samme resultat hver gang - gjennomprøvd prosess
Systematisk leadsgenerering
SCOM™ er en metodologi utviklet med øye for å se på konverteringsoptimalisering på en helt ny måte. Vi ser på MYE MER enn bare konverteringsprosenten til landingssiden din, og jobber heller med å se på hele kretsløpet i kjøpsreisen din for å maksimere resultatene du får.
Denne kombinasjonen av fokus på detaljer øker antall henvendelser og gir resultater i alle stegene av markedsføringen din, som gir høyere frekvens på konvertering, høyere snittkjøp og mer konsekvent tilgang på potensielle kunder.
Få maksimalt utav markedsføringen
Våre konverteringsarkitekter ser IKKE bare på hvordan landingssidene dine er enkeltstående. I stedet tar de elementer som gode salgstekster, tydelig og personaspesifikk annonseringsmålretting, tekster som imøtekommer potensielle motargumenter og optimal layout med brukervennlig design. Dette kombinerer vi med fantastisk designet annonser og mediekjøp plassert av våre eksperter.
Kombinasjonen av disse traktene (funnels) og landingssider med våre omni-kanal annonsering gir en akkumulert effekt som vi kaller SCOM™.
Vil du vite mer?
Hva slags kunder jobber du med?
Vi har oppnådd veldig gode resultater for bedrifter som er fokusert på lead generering, informasjonsprodukter, bedrifter med høy kostnad på produktene og bedrifter som er en blanding av både e-handel og informasjon/leads.
Hva skjer om vi vil komme i gang?
Det beste å gjøre er å avtale en samtale med oss for å se om vi kan passe til å jobbe med hverandre.
Neste steget vil være å få teamet vårt til å lage en strategisk vekstplan for bedriften din som vil identifisere de største mulighetene vi kan påvirke kjapt.
Hvis vi da blir enige om å jobbe sammenavtaler vi en onboarding-samtale der du vil møte teamet som vil jobbe med deg for å gjennomgå og implementere den strategiske vekstplanen.
Vi krever en innledende periode på 90-120 dager å jobbe sammen når vi starter – dette er fordi det tar tid, krefter og tålmodighet å implementere gode strategier.
Hva koster det?
Prisen vår kommer ann på det vi anbefaler i vår strategiske vekstplan.
Dette kan være forskjellig for hver kunde fordi det avhenger av din bedrifts unike behov.
En viktig ting å merke seg er at den prosentvise kostnaden reduseres jo mer vi skalerer. Og vi skal jo være en investering, ikke en kostnad.
Nei, vi er ikke det billigste byrået på markedet. Men ja, vi er verdt hver eneste krone!
Hvem lager annonser og tekst til annonser og salgssidene?
Dette er et godt spørsmål som dukker opp igjen og igjen - og med god grunn.
En av de mest kompliserte delene av markedsføringen er å spinne opp nye og kreative måter å fortelle en historie på.
Heldigvis, her i Vecora, har vi veldig gode folk til annonsetekst, video, gifs, bilder og alt mulig annet du måtte trenge-
Og det som er enda bedre, er at vi bruker systemer til ikke bare å lage, men vi bruker systemer for å kontinuerlig forbedre bilder, tekster og oppsett. På den måten vil du aldri "gå tom for" ideer.
Hva med sporingsproblemer? Har dere noen som er gode på sporing?
Med alle de nye personvernoppdateringene og begrensningene, problemer med attribusjon og begrensninger på sporing, er dette ofte en av de mest utfordrende delene av markedsføring.
Å kunne måle markedsføringseffekt er så avgjørende for bedriftens suksess. Vecora flere personer som jobber med å få til å få alt satt opp riktig første gang. Datateamet vårt overvåker kontoene dine nøye dag ut og dag inn for å sikre at når og hvis noe går galt, vet vi det ASAP og er i stand til å løse problemet umiddelbart.
Er min bedrift rett størrelse for å jobbe med Hallgeir og Vecora?
Her i Vecora jobber vi med et bredt spekter av bedrifter, de litt større virksomheter har en tendens til å se den største effekten og verdien.
Men om du lurer på dette, så vil jeg anbefale å fylle ut dette skjema her, så gir vi beskjed om hvordan vi kan passe for å jobbe sammen,
Hvordan jobber du med kunder? Hva slags kontakt vil jeg få?
Vi er stolte av å behandle kundene våre på samme måte som våre egne kollegaer.
Når du velger å jobbe med Hallgeir og Vecora, vil du ikke bare ha tilgang til kompetansen, tekstforfattere, konverteringsarkitekter og mediekjøpere i verdensklasse, men du vil også få tilgang til din egen prosjektleder som er ansvarlig for at DU lykkes. Dette er forhåpentligvis din favorittperson som jobber for DEG i selskapet vårt, og sikrer at du er mer fornøyd enn noen gang med resultatene vi produserer for deg.
Hva om jeg ikke har en "funnel" som virker enda?
Vel tro det eller ei, det er veldig vanlig! De fleste kunder som kommer inn til oss i Vecora har enten ikke en funnel, eller de kommer inn med en funnel som ikke er optimalisert eller rett og slett ikke fungerer i det hele tatt.
Dette er grunnen til at vi tilbyr en komplett tjeneste i form av SCOM™.
SCOM™ er tjenesten vi har utviklet for å lage funnels som genererer henvendelser for bedriften din og optimaliserer landingssidene og funnelsene dine på ekspertnivå.
Hva slags resultater får jeg?
Dette spørsmålet er viktig, og svaret variere avhengig av hvilken type bedrift du har, etterspørselen etter produktet/tjenesten din, og villigheten din til å teste ut nye ideer og konsepter.
Kundene våre som har best resultater er de som har et ønske om fremdrift, tar eierskap i de endringene vi foreslår og jobber med oss aktivt for å bedre resultatene sine.
Hva sier folk om resultatene?
Prøvd mye forskjellig
Jeg heter Bernt Morten Birkedal og er daglig leder og byggmester i Byggmester BOB i Stavanger.
Opp gjennom de siste årene har vi prøvd veldig mye forskjellig når det gjelder markedsføring, alt fra radio, til lokalavis, forskjellige byrå, og vi har hatt mange erfaringer med forskjellige type markedsføring.
Løsningen
Etter vi begynte å bruke Vecora så har det blitt ordentlig god fart på sakene, og vi slipper å tenke på markedsføring, for det kan ikke. Vi er byggmestere og det er det vi er gode på.
Det å ha noen som bare kan ta ansvaret og sørge for at det med markedsføring går av seg selv er helt magisk.
Resultatet
Å få en jevn strøm med potensielle kunder som har sagt at de er interesserte i at vi skal komme på en befaring har gjorte veldig mye greiere for oss å sørge for en jevn flyt med kunder.
Så lenge du ikke holder til i Stavangerområdet som byggmester, så vil jeg anbefale deg å ta en prat med Vecora for de har virkelig god peiling på hva man bør gjøre og ikke.
Få med deg nyhetsbrevet "Markedstips fra Hallgeir"
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.